Політика повернення
Відповідно до статті 9 Закону "Про захист прав споживача", у випадку товару належної якості (без дефектів), його можна обміняти або повернути до магазину протягом 14 днів, не враховуючи день покупки, за наступних умов:
- Товар не був у вжитку і не має механічних пошкоджень, слідів використання (порізів, потертостей, слідів розтину, вогню).
- Товарний вигляд збережений, тобто всі ярлики, наклейки та інше приладдя товару залишилися в незмінному стані, а товар повністю укомплектований.
- Присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон (квитанція або товарний чек), що підтверджують покупку або ТТН), а також збережені всі ярлики та заводське маркування.
Для повернення товару покупець має написати заяву, в якій вказати причину повернення товару та бажання замінити товар або отримати повернення грошей.
Крім того, у заяві необхідно вказати таку інформацію: дані документа, що засвідчує особу покупця, який повертає товар (серія та номер паспорта, дата та місце видачі) та дані про товар (найменування, фабричний (серійний) номер, модель, артикул, дата продажу, вартість товару станом на момент продажу, суму сплачених за товар грошових коштів).
Обмін або повернення товару провадиться за адресою, де було придбано товар.
Товар необхідно надіслати назад за допомогою адресної доставки "САТ", "Делівері" або "Нова Пошта" (якщо повернення здійснюється через брак товару, то зворотна доставка здійснюється за рахунок постачальника, в іншому випадку оплата доставки здійснюється за рахунок клієнта).
Якщо товар зберігає товарний вигляд і упаковку, він може бути обмінений або повернений, або гроші можуть бути повернуті.
Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця на протязі 14 днів з дня продажу, за умови збереження товарного вигляду купленого товару, включаючи упаковку.
Повернення грошей можливе протягом 7 днів з дня подання заяви за умови наявності розрахункового документа та документа, що засвідчує особу покупця.
Зверніть увагу, якщо шина була встановлена на автомобіль, незалежно від пробігу, заміна шини можлива тільки у разі визнання заводом-виробником, що дефект виник з їх вини.
Це можливо після дослідження шини заводом-виробником або після проведення незалежної експертизи науково-дослідних інститутів УкрСЕПРО (м. Дніпро).
У випадку гарантійного випадку покупець має пред'явити претензію письмово з додатком документа, що підтверджує факт купівлі шини.
